Saya :)

Saya :)

Bercinta ?

Nak tahu aku pernah bercinta atau tak ?Pernah dulu waktu aku form 1 ,bila ingat balik memang kelakar masa tu .Dulu aku sayang ex-bf aku tu tapi sekarang perasaan aku dah berubah kat orang lain .Ex-bf aku tu dia suka berlagak pandai ,berlagak yang dia tahu semua nye dan dia panas baran .Dia suka paksa aku untuk kapel dengan dia ,ishhh bila aku tengok je muka dia rasa nak bagi penyepak tau .Memang menyesal larh kapel dengan dia ,dah larh mulut suka ungkit hal lepas ,macam mane aku tak menyampah dengan dia .!Rasa marah pun ada jugak .Nasib baik larh sekarang aku single ,kalau boleh aku nak lelaki yang boleh terima aku seadanye .Dan aku dapat beza kan sama ada lelaki tu nak main2 kan aku atau betul2 sayang kann aku .sebab aku dulu playgirl  ,aku suka memain kan perasaan orang sekarang baru aku sedar bahawa sayang memang ada kat dunia bukan cinta taw .Benda tuu memang logik tapi menyakit kan hati . .Dah banyak kali aku dipermainkan ,sakit hati aku nie tapi aku tetap tabah dalam semua dugaan .Mula2 korang rasa cinta itu indah tapi bila dah nak berpisah rasa berat sangat .Kena larh pandai pilih gf&bf  kalau tak susah hidup korang .Banyak pulak aku tulis nie macam orang pro pun ada .(hahaha) *Perasan larh aku nie . .