Saya :)

Saya :)

Boyfriend !

Bila saya nak ada boyfriend ?Mungkin belum ada yang sesuai untuk saya ,nak cari bf yang boleh sayang saya .Lagipun sekarang ramai yang kapel main2 je susah sikit nak cari bf yang setia .Tapi jangan nak memilih taw tak baik *kawan kata* .Dalam dunia nie kapel hanya sementara je nanti putus jugak ,lepas tu cari yang baru biasa ye budak2 muda yang buat macam tuu .Mula2 korang rasa seronok bercinta tak lama tu dah putus .Jangan salah pilih bf sudah ,banyak yang buaya suka main2 je .Itu korang kena hati2 larh bagi yang perempuan jangan nak main kenal je laki tu ,korang nak kenal dengan laki tu sebab dia hensem tak de makna larh .Kekadang laki hensem nie ada yang jahat ada yang baik ,lelaki nie nak berkenalan mesti ada sebab .Jaga larh pakaian koramg jangan nak short sangat nanti buaya makan baru tahu .Baju tuu jangan nak nampak ketiak kalau ketiak korang lawa tak pe nie tak *bau busuk !Korang mesti suka pergi sunway kan sebab sunway memang tempat lepak yang best kekadang kita terjumpa macam2 jenis manusia .saya belum ada bf lagi better single kowt larh .