Saya :)

Saya :)

Menunggu Kehadiran Dia

Aku rasa sunyi sangat lepas aku putus dengan dia , tak tahu kenapa ! Kekadang tu kan aku rindu dia rasa macam nak jumpa tapi tak boleh sebab dia dah ada "MINAH" tuh ! Kalau boleh aku nak dia balik sebab setiap hari aku tunggu dia datang kat aku *rasa macam mimpi ! Dulu handphone aku selalu bunyi sebab dia yang message sekarang handphone aku sunyi sangat dah tak bising macam dulu ! Ya tuhan dugaan nie aku tak mampu nak tanggung walaupun aku dah ada banyak ex-bf tapi hati aku nie tetap jugak sakit ! Aku nak teman supaya tak sunyi tapi sebalik ye yang terjadi ! 'MINAH' tuhh perangai macam sial dia pikir dia "HOTT"  sebab tuh ramai jantan nak kat dia ! Hm , aku dah terlanjur sayang kat dia walaupun beberapa hari je , sampai aku tak tahu dia dengan "MINAH" tuhh ! Rupa ye dia sama je dengan laki lain yang suka curang , hm tolong laaaa ! Arghhhhhh , hati aku sakit sangat bila aku akan dapat kebahagiaan aku sendiri ! Aku akn terus menunggu kehadiran dia !