Saya :)

Saya :)

Dia Sudah Menjadi Milik Aku !

Arghhhh ! Akhir ye dia dah putus dengan minah tuu ! Dah lama aku tunggu saat ini ! Tak pernah rasa macam orang gila yang gembira , *gila ohh ! Hm aku memang sayang dia tapi faham2 je la kan lelaki nie kekadang cepat rasa bosan bila dah bosan cari perempuan lain *takut ! Aku tak nak dia dengan 'MINAH' tuu balik cukup2 laa hati aku nie sakit gila , aku nie 'BAIK' sangat bagi 'CAPITAL S' kat dia pada hal dia dah ada jantan lain ! Muka tak tahu malu *sial ! Aku terkejut sebab tiba2 dia sms nak jumpa aku , aku pun dah pelik bukan ke dia dengan 'MINAH' tu ke ? Aku fikir banyak kali nak jumpa dia atau tak  , akhir ye aku buat keputusan nak jumpa dengan dia sebab aku miss dia sangat2 . . .So aku dengan dia pun berjumpa  , aku tanya dia 'MINAH' tu tak marah ke kau jumpa aku , dia cakap kalau kau tak bagi tahu dia 'MINAH' tuu tak akan marah !? Aku pun dah pelik *biar betul ? Aku pun nak sangat tahu tentang dia dan 'MINAH' tuu dia pun cerita yang sebenar ye 'ABANG MINAH' tuu tak bagi 'ADIK' dia dekat dengan dia ? Aku pun dah terekejut sebab sejak bila 'ABANG MINAH' tuu ambil berat pasal adik dia *wot wot ! 'CAPITAL S' pun muka macam sedih sikit , and dia cakap kalau dia putus dengan 'MINAH' tuu kau nak tak jadi gf aku balik , masa tuu aku terkejut *argh ! Dia cakap kalau kau tak nak jadi gf aku ,  aku tetap nak putus dengan "MINAH" tuu ! Sebab perangai dia nampak sangat nak putus kan , kalau nak putus cakap laa awal2 nie tak sengaja buat2 lama dengan dia . . . . .Menyampah aku dengan 'MINAH' tuuu *haktuih ! Weyh MINAH kau dah tahu kan aku dengan dia so pandai2 kau laa cari jantan yang boleh tahan dengan perangai kau yang macam babi tuuu ! Bersambung *panjang cerita !
                                                  

  1.